Bedrijfsvoering

Het fundament van de gemeente Altena vraagt om een stabiele organisatie. Alles wat we voor de gemeente doen kan niet zonder een goede interne dienstverlening. Binnen onze teams van afdeling bedrijfsvoering zorgen wij ervoor dat deze organisatie zijn werk optimaal kan uitvoeren. Weet je wt er allemaal bij bedrijfsvoering komt kijken? Denk dan eens aan de volgende onderwerpen:

  • Wie zorgen ervoor dat meer dan 500 medewerkers voorzien zijn van de juiste contracten?
  • Hoe komt een college en gemeenteraad aan alle benodigde documenten om snel en concreet een vergadering te doorlopen?
  • Welke medewerkers zorgen ervoor dat alle interne en externe IT-applicaties blijven werken?
  • Rekeningen? Wie betalen ze en houden in de gaten dat er niet meer geld wordt uitgegeven dan er binnenkomt?
  • Welke medewerkers regelen de dagelijkse gang van zaken op het gemeentehuis? Wie bemant de telefoon of zorgt dat de vergunning wordt verleend?

Hier vind je slechts een kleine greep uit alle werkzaamheden die binnen Bedrijfsvoering van de gemeente Altena plaatsvinden. Wil je meer uitleg over de teams en de vacatures? Klik dan op één van de teams voor meer informatie!

Onze Teams